سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بهره مندی 21 روستا از نعمت آب آشامیدنی

10 مجتمع تأمین آب روستایی در شهرستان بم از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی آب و فاضلاب روستایی استان کرمان به صورت همزمان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی رشیدی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: این مجتمع‌ها تأمین آب آشامیدنی 21 روستا را با جمعیت 10 هزار و 656 نفر را انجام می‌دهند.

علی رشیدی بیان کرد: اعتبار این طرح‌ها از محل تبصره پنج صندوق توسعه ملی و 62 هزار و 500 میلیون ریال است که 52 کیلومتر لوله‌گذاری، احداث 9 باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت یک هزار و 600 مترمکعب، حفر و تجهیز دو حلقه چاه و احداث پنج ایستگاه پمپاژ شامل می‌شود.

وی گفت: 10 مجتمع تأمین آب روستایی در دهبکری، سبزوئیه، مرغک، آدوری، دریجان، میج و بندر، هفت بادام، باغ خشک، فردوس و کهن سیر ایجاد شده‌اند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: مجتمع مرغک شامل 12 روستاست که حجم کل کار 39 کیلومتر لوله‌گذاری و چهار باب مخزن است و یک هزار نفر از جمعیت روستا را پوشش می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: مجموع اعتبار این مجتمع 8 میلیارد و 300 میلیون تومان است و تا چهار ماه آینده مابقی مجتمع‌ها افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.