سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی رئیس جمهور برزیل از برگزارکنندگان بازی‌های المپیک

رئیس جمهور برزیل در مقاله ای از تمام برگزارکنندگان و دست اندرکاران رقابت های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  شین هوا، «میشل تمر» در مقاله ای که در روزنامه ورزشی اوگلوبو برزیل چاپ شد از همه کسانی که در برگزاری رویداد بزرگ المپیک ریودوژانیرو مشارکت داشته اند، قدردانی و تاکید کرد همکاری و تعهد برگزارکنندگان و ساکنان شهر ریو موجب شد بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان در این شهر، با موفقیت به اجرا درآید. این کار بزرگی بود که برزیل به خوبی آن را انجام داد.

وی، مراکز برگزاری بازی های المپیک در شهر ریو را استثنایی توصیف و یادآوری کرد ۲۹ رکورد جهانی و ۹۲ رکورد المپیک در بازی های ریو شکسته شد و ورزشکاران برزیلی موفق شدند با کسب ۱۹ مدال طلا بهترین نتیجه تاریخ المپیک را برای کشورشان رقم بزنند.

میشل تمر تصریح کرد اولین مدال طلای المپیک فوتبال و سومین مدال طلای والیبال مردان در المپیک ریو برای برزیل ارزش به سزایی داشت و الگویی برای نسل های بعدی برزیل خواهد بود.

رئیس جمهور موقت برزیل افزود: روحیه وحدت که برای برگزاری موفق بازی های المپیک در کشورش به وجود آمد، از بین نخواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد المپیک ریو برای تماشاگران خارجی نیز فوق العاده بود و ۹۸/۷ درصد آنها اعلام کردند المپیک ریو انتظارات آنها را برآورده کرده است و ۸۷ درصد آنها نیز اعلام کردند بار دیگر برای دیدن برزیل به این کشور سفر خواهند کرد.

تمر ادامه داد دولت برزیل با تکیه بر موفقیت بازی های المپیک برای مقابله با چالش های اقتصادی و سیاسی که کشور در حال حاضر با آنها روبرو است، تلاش خواهد کرد.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.