سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

امنیت اقتصادی در پی اجرای طرح تحول نظام سلامت

یکی از مشکلات طرح تحول نظام سلامت عدم وجود زیرساخت های توسعه ای در کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در شرایط اقتصادی که دولت تدبیر و امید با آن مواجه بود اقدام شجاعانه ای بود.

همایون یوسفی در همایش دستاوردهای دولت یازدهم در طرح تحول نظام سلامت در اهوا اظهار کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت باعث ثبات اقتصادی و آرامش اجتماعی شد که در نتیجه انگیزه ها در میان پرسنل درمانی وزارت بهداشت تقویت شد.

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت باعث آرامش اجتماعی و امنیت اقتصادی شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس بیان کرد: انجام کارهای بزرگ در حوزه سلامت با شرایط خاص کشورمان امری دشوار است. اجرای طرح تحول نظام سلامت در شرایط اقتصادی که دولت تدبیر و امید با آن مواجه بود اقدام شجاعانه بود.

وی گفت: یکی از مشکلات طرح تحول نظام سلامت عدم وجود زیرساخت های توسعه ای در کشور بوده است.

یوسفی به تعجیل در اجرای طرح اشاره کرد و آن را متناسب با زیرساخت های جامعه ندانست.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: هنوز این تعجیل در دولت وجود دارد که این تعجیل باعث افزایش نیازمندی ها شده است و این طرح اعتبارات و پول نقش اساسی دارد.

یوسفی تصریح کرد: با اجرای طرح مشکلات جدید به وجود آمده است که متاسفانه در برنامه ششم توسعه به این مشکلات کمتر پرداخته شده است.

وی گفت: در این طرح امتیازات ویژه ای برای مناطق کم برخوردار و محروم دیده نشده است.

وی ادامه داد: برای اجرای بهتر هر اقدامی باید آسیب شناسی کنیم و برای ارتقای سلامت در جامعه باید مشکلات رفع و آسیب شناسی شود. باید در این زمینه از مدل کشورهای توسعه یافته استفاده کرد.

یوسفی بیان کرد: البته در شرایط نامناسب اقتصادی کشور اجرای این طرح جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخش سلامت جزو اولویت های نظام بودجه ای کشور قرار گرفته است و رئیس جمهور حامی اصلی اجرای این طرح است و اثرات آن در آینده بیشتر نمایان می شود.

انتهای پیام/و
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.