سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست نشان:

گرمای هوای آبادان باز‌یکن برزیلی ما را فراری داده است

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: پسران فوتبالیست‌های بزرگ به دلیل مسائل غیر فنی و نداشتن رابطه نمی‌توانند توانایی‌های خود را نشان دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال باشگاه خبرنگاران جوان نادر دست نشان  سر‌مربی تیم صنعت نفت آبادان درباره دلیل حضور خود در فدراسیون فوتبال گفت: من امروز به تهران آمدم و کار کوچکی در فدراسیون فوتبال داشتم و پس از انجام این کار به آبادان برمی‌گردم البته دلیل حضور من در فدراسیون نشان دادن فیلم بازی‌های پسر‌م بود متاسفانه پسر من با وجود توانایی‌هایی که دارد هیچ وقت به حق خود نرسید.

وی در مورد اینکه چرا پسر فوتبالیست‌های مشهور مانند علی پروین، احمدرضا عابدزا‌ده و خودش زیر سایه پد‌رانشان قرار می‌گیرند اظهار داشت: دلیل این موضوع فنی نیست یقین داشته باشید محمد پروین، امیرعابد‌زاده و حتی سینا پسر من تواناییهای فو‌تبالی بالایی دارند اما برخی رابطه‌ها اجازه درخشش آنها را نمی‌دهند.

وی ادامه داد: باز خدا را ‌شاکرم فردی مانند محمد پروین پدرش توانایی مالی خوبی دارد و اکنون کارخانه دار است اما پسر من تنها منبع در‌آمدش فوتبال است. اگر بازی وی خوب نبود قبول می‌کردم که سینا نمی‌تواند در لیگ برتر بازی کند اما باور کنید سطح بازی پسر‌م از خیلی از بازیکنان لیگ برتری بالاتر است. جالب اینجاست که تیم‌های دست دومی به دلیل همان رابطه‌ها پسر من را با اکراه قبول می‌کنند.

سرمر‌بی صنعت نفت آبادان ادامه داد: پسر خواننده‌ها، بازیگران و حتی شما خبرنگاران به شغل پدر خود روی می‌آورند اما پسران فوتبالیست‌ها نمی‌توانند شغل پدرشان را ادامه دهند، یقین بدانید دلیل فو‌تبالی ندارد و مسائل دیگری در آن دخیل است.

وی درباره تعطیلی تمرینات نفت آبادان تصریح کرد: به دلیل گرمای هوا چند روزی تمرینات ‌تیمم را تعطیل کردم و به باز‌یکنانم استراحت دادم. دمای هوا به حدی در آبادان بالا رفته که دو بازی کن صنعت نفت در جریان تمرین از حال رفتند و به بیمارستان رفتند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کار به جایی رسیده که باز‌یکن برزیلی من که در چنین آب و هوایی بازی کرده و دست کم باید نسبت به بازیکنان خارجی نفت آبادان طاقت بیشتری داشته باشد اعلام کرده که دیگر نمی‌خواهم در نفت آبادان بازی کنم.‌ گرمای هوا اجازه تمرینات پر فشار را از ما گرفته و از طرفی به علت نداشتن بودجه کافی نمیتوانیم در سایر شهرها اردو برپا کنیم. امیدوارم باز‌یکنانم به دلیل مسائل تنبل نشوند و به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه دهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.