سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

کشف 13,5 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۳.۵ تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سرهنگ مجید شجاع پیش از ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت : کشف مواد مخدر در خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۸۸ درصد مواد مخدر از حوزه سیستان و بلوچستان وارد استان می‌شود، افزود: ائمه جماعت باید از جایگاه خود برای نهادینه کردن معروف ها در استان استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان از افزایش ۷ درصدی سرقت در سال جاری خبر داد و گفت: سرقت اتومبیل ۹ درصد کاهش، کیف‌قاپی ۲۷ درصد کاهش و سرقت مغازه‌ها ۱۳ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ مجید شجاع با اشاره به فعالیت شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی در سطح استان نظارت می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین بیش از ۷۰ درصد از جرم‌های فضای مجازی منجر به کشف می‌شود، ادامه داد: فرماندهی انتظامی، فرماندهی مرزبانی و فرماندهی مرکز آموزش محمد رسول‌الله (ص) فعالیت‌های خوبی در استان انجام می‌دهند.

وی با اشاره به تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری خراسان جنوبی، گفت: از ابتدای سال جاری ۱۰۰نفر کشته در جاده‌های استان را داشته‌ایم.

سرهنگ شجاع از افزایش ۸ درصدی تصادفات در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: استاندارد نبودن راه‌ها، حجم تردد و عدم رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان باعث به وجود آمدن این تصادفات شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: باید فرهنگ رانندگی در جامعه نهادینه‌شده و موردتوجه عموم مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.