سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

عملکرد اقتصاد مقاومتی پایتخت در جداول نیپا جمع بندی می‌شود

عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان تهران گفت:عملکرد شهرستان تهران در اقتصاد مقاومتی براساس فعالیت های کمی و قابل اندازه گیری دستگاه ها و در جداول 1و2 نیپا جمع بندی می شود .

غلیرضا شهرکی عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:تاکنون اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی مشخص و ابلاغ های آنان صادر شده و جلسات مربوط به آن برگزار شده است .

وی در ادامه افزود:در این راستا کارگروه های تخصصی بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی و جلسات مربوط به آن نیز تشکیل شده است و در کمیته برنامه ریزی شهرستان تهران موضوع ها مطرح و قرار است دستگاه ها برش های مربوط به خود را ارسال کنند.

عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان تهران تصریح کرد: برش استانی  برخی از دستگاه ها مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران قرار گرفته و برش شهرستانی تعدادی دیگر تنظیم خواهد شد .

شهرکی گفت: برای تمام دستگاه های عضو ستاد اقتصاد مقاومتی تهیه و تنظیم برش استانی و شهرستانی مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی لازم است و دستگاه هایی که هنوز موفق به تهیه آن نشده اند باید هرچه زودتر آنرا ارائه دهند.

وی در خصوص رتبه استان تهران در بحث اقتصاد مقاومتی گفت: این کار باتوجه به معرفی پروژه ها ،برنامه ها و عملکرد دستگاه ها در پایان سال جاری مشخص خواهد شد که در این راستا فعالیت های کمی و قابل اندازه گیری در جداول 1و2 نیپا جمع بندی می شود .   

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.