سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت دفاعی نیروهای امنیتی باعث سقوط مجدد قندوز می‌شود

مقامات ولایت قندوز می‎گویند: اگر وضعیت دفاعی نیروهای نظامی افغان مستقر در ولایت قندوز به همین شکل ادامه یابد، این ولایت مجددا توسط طالبان سقوط خواهد کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات محلی ولایت قندوز در شمال افغانستان اعلام کردند در حال حاضر تمامی نیروهای نظامی و امنیتی این ولایت در حالت دفاعی قرار دارند.
 
بر اساس اعلام این مقامات، اگر وضعیت دفاعی نیروهای نظامی افغان مستقر در ولایت قندوز به همین شکل ادامه یابد، این ولایت مجددا توسط طالبان سقوط خواهد کرد.
 
آنها ادامه دادند: در حال حاضر هیچ دستوری برای انجام عملیات گسترده نظامی از سوی مقامات به نیروهای نظامی و امنیتی صادر نشده است.
 
مقامات محلی ولایت قندوز تأکید کردند که نیروهای امنیتی و نظامی افغان خواهان پیشروی هستند، اما مقامات در کابل اجازه راه‌اندازی عملیات نظامی را علیه طالبان نمی‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند.
 
تسنیم نوشت: در حال حاضر برخی مناطق بصورت کامل در تصرف طالبان قرار دارد و در برخی دیگر درگیری شدیدی میان افراد وابسته به این گروه با نیروهای امنیتی افغان جریان دارد.
 
به گفته مسئولین امنیتی ولایت قندوز، هم اکنون طالبان در حاشیه مسیرهای مواصلاتی ولایت قندوز با دیگر ولایت‌های افغانستان قرار دارند و درحال تجدید قوا هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.