سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری

نقد منصفانه نیاز جامعه برای پیشرفت و توسعه همه جانبه

جلوی انتقادهای مخربانه باید در جامعه گرفته شود ، تا با خودکفایی و استفاده از ظرفیت های کشاورزی ،صنعتی و گردشگری و بدون اتکا به قیمت و سهمیه نفت به استقلال اقتصادی در کشور رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، امام جمعه ساری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به هفته دولت و شهادت مظلومانه  شهیدان رجایی و باهنر و یاران با وفایشان گفت: خدمات رسانی ، ساده زیستی، مردمی بودن همراه با دیانت و سیاست از ویژگیهای یک دولت اسلامی است.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه دولت نتوانست بصورت شفاف مسئله برجام را برای مردم تجزیه و تحلیل کند افزود: بدعهدی دشمنان هیچ ارتباطی به زحمات مذاکره کنندگان داخلی ندارد اما مردم انتظار دارند مسئله برجام بصورت کاملا شفاف بازگو شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نقد منصفانه نیاز جامعه برای پیشرفت و توسعه همه جانبه خواهد بود گفت : باید جلوی انتقادهای مخربانه در جامعه گرفته شود.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه مسائل فرهنگی و دینی باید مورد توجه همه مسئولان باشد افزود: مخالف شادمانی مردم نیستیم اما برپایی کنسرت هایی که حرمت شکنی را بدنبال دارد جایز نیست.

خطیب نماز جمعه ساری ضمن قدردانی از مدال آوران المپیک و ابراز ناراحتی از ناداوری ها در المپیک گفت: ورزشکاران برای میهن ما همیشه قهرمان هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.