سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دستبند پليس کهنوج بر دستان سارق سابقه دار منازل

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگيری يک نفر سارق منازل خبر داد و گفت: متهم در تحقيقات صورت گرفته به 5 فقره سرقت اعتراف كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در يکي از مناطق سطح شهر موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي در اين زمينه با گشت هاي ويژه به صورت محسوس و نامحسوس به فعاليت پرداختند تا اين که موفق شدند سارق را شناسايي کنند.

فرمانده انتظامي کهنوج گفت: در استعلام هاي به عمل آمده مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار مي باشد.

سرهنگ بهرامی افزود : پس از شناسايي مخفيگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس وي را تحت نظر قرار دادند و در اقدامي ضربتي اين سارق را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه مقاديري وسايل خانگي از جمله چندين تخته قاليچه ، پتو ، کيف ،چمدان ،ظروف و وسايل آشپزخانه، سيلندر گاز خانگي را كشف كردند. .

وی خاطر نشان کرد : سارق،معتاد و داراي سوابق کيفری است و متهم در تحقيقات صورت گرفته به پنج فقره سرقت منازل اقرار کرد و گفت با فروش اموال مسروقه هزينه خريد مواد مصرفي خود را تهيه مي كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان کهنوج در پايان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شد.

انتهای پیام/ ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.