سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

افتتاح طرح های سلامت در فارس

به مناسبت هفته دولت از طرح های سلامت در شیراز، مرودشت و ارسنجان بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به مناسبت هفته دولت بخش بازسازی شده اورژانس بیمارستان شهید مطهری مرودشت و طرح توسعه و افزایش 25 تخت در این بیمارستان به بهره برداری رسید.
رئیس بیمارستان شهید مطهری مرودشت درمراسم افتتاح این طرح ها بیان کرد: بخش بازسازی شده اورژانس این بیمارستان به مساحت هزار و 234متر مربع و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال در دو فاز به مدت 18 ماه، اجرا شد که با افزایش فضای 250 متر مربعی، تعداد تخت های اورژانس این بیمارستان از 20 تخت به 45 تخت افزایش یافته است.
دکتر قاسم عباسی با بیان اینکه استاندارد سازی بر اساس آخرین شاخص های کشوری در این بخش رعایت شده است افزود: در این زمینه می توان به جدا سازی اورژانس اطفال، ساخت اتاق ایزوله عفونی و توسعه اتاق احیای قلبی و ریوی، توسعه زیرساخت های تأسیساتی، بهبود امکانات رفاهی و پیش بینی های لازم برای پاسخگویی در مواقع بحران اشاره کرد.
مدیر نظارت و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: این بیمارستان به محور شمال استان فارس خدمات پزشکی ارائه می دهد و با توجه به پیشرفت های موجود، امیدواریم مسئولان و مردم به این مجموعه اعتماد کنند تا مشکلات قدم به قدم و با همکاری جمعی بر طرف شود.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.