سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

وزیر کشور ؛ وجود ظرفیت خوداتکایی در استانها

وزیر کشور گفت:ظرفیت خوداتکایی استانها در هر استان وجود دارد فقط باید از آن بهره برد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دکتر رحمانی فضلی امشب در جلسه شوراى ادارى شهرستان هاى غرب گلستان گفت: براى این کار اگر استفاده از ظرفیت داخلى، توان مردمى، توجه به طرح هاى دانش بنیان، درون زایى و برون نگرى باید مورد توجه قرار گیرد و به طور حتم استقلال مالى استان ها محقق خواهد شد.

وى گفت: در بهبود وضع اقتصادى و اجراى طرح هاى اقتصاد مقاومتى مردم محور هستند و اگر به خوبى وارد صحنه شوند مشکلات حل مى شود مانند پس از انقلاب که بسیارى از مشکلات از جمله جنگ که با حضور مردم حل شد.
 

وزیر کشور اقتصاد مقاومتى را مانند جهاد توصیف کرد و افزود: مسئولان باىد مشورت کنند و عقول را به کار گیرند و سبک زندگى مردم منطقه را متناسب با اقتصاد مقاومتى تغییر دهند.

رحمانی فضلى افزود: در این راستا دولت کمک و اختیارات را بیشتر خواهد کرد از جمله اخیرا 100 اختیار از وزىران ودستگاه هاى اجرائى مختلف به استانداران تفویض شده و اىن اقدامات در جهت تسریع اجراى اقتصاد مقاومتی است.

وزیر کشور افزود: انتظار مى رود مسئولان بهره ورى را بالا برده و براى تامین منابع مالى از 20 روش موجود استفاده کرده و صرفا به بودجه عمومى اکتفا نکنند.


وى همچنین با اشاره به مطالبات طرح شده در جلسه شوراى ادارى گفت: تقاضاى امامان جمعه و فرمانداران را هم در حیطه اجراىى وزارت کشور و هم در حیطه دیگر دستگاه ها  پیگىرى و ابلاغ خواهم کرد.

رحمانى فضلى از صبح امروز در ىک سفر 5 روزه وارد استان گلستان شده است.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.