سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

بابلسر میزبان دو رویداد کشوری والیبال

بابلسر ،دو روز آینده میزبان دو رویداد مهم کشوری والیبال خواهد بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر افزود: مسابقات والیبال دسته اول جوانان قهرمانی کشور از فردا در سالن ورزشی حضرت قائم (عج) دانشگاه مازندران آغاز می شود.

وی افزود: در این مسابقات ۱۰ تیم حضور دارند که به صوت دوره ای در دو گروه پنج تیمی به مدت یک هفته از ۵تا ۱۱ شهریور با هم رقابت خواهند کرد و دو تیم آخرهر گروه نیز به مسابقات دسته دوم جوانان کشور سقوط می کنند.

وی، تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دسته اول کشور را آذربایجان غربی و شرقی، تهران، خراسان رضوی، گیلان، توابع تهران، مازندران، قزوین، گلستان و اصفهان اعلام کرد. رییس اداره ورزس و جوانان بابلسر همچنین به میزبانی این شهر از مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان کشور، اشاره کرد و افزود: در این رقابت ها که جنبه انتخابی تیم ملی را نیز دارد، هر استان می تواند با دو تیم در مسابقات شرکت کند اما مازندران به دلیل پذیرش میزبانی با ۴ تیم به مصاف حریفان می رود.

وی در مورد زمان و مکان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی نوجوانان کشور گفت: این رقابت ها از ششم تا نهم شهریور در پایگاه والیبال ساحلی کشور واقع در پارکینگ صفر ساحلی بابلسر برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.