سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه فدراسیون هندبال در پی عدم اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا

بیانیه فدراسیون هندبال در پی عدم اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا: ما به نسل طلایی هندبال ایران افتخار می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  فدراسیون هندبال در خصوص لغو  اعزام تيم ملي هندبال نوجوانان به هفتمين دوره مسابقات هندبال قهرماني نوجوانان آسيا و انتخابي قهرماني جهان که از ٦ تا 15 شهريور ماه 1395 در بحرين برگزار مي شود ،بیانیه صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحيم
وَ اصْبرِْ فَإِنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِين‏ 
صبر کن که خداوند اجر نيکوکاران را ضايع نمي ‏کند 
نوجوانان بااستعداد و خوش آتيه که از مسابقات بزرگ نهاد رياست جمهوري که سال گذشته برگزار شد، با دقت انتخاب شده اند و با تحمل فشار درس و کنکور همراه با تمرين سخت و طاقت فرسا، در کنار يک سال تلاش بي منت، دلسوزانه و متعهدانه کادر فني «نسل طلايي هندبال ايران» را ساخته اند، خود را براي حضور شايسته در مسابقات قهرماني آسيا آماده کرده بودند؛ نوجوانان غيور و عزتمند ايراني از پنجمين دوره مسابقات قهرماني آسيا يک چيز مي خواستند: کسب سهميه جهاني! سقف آرزوهاي نوجوانِ طلايي ما، آسيا نيست، جهان است.
اما متاسفانه با وجود همه تدارکات وسيع و تلاش هاي گسترده که در بالاترين سطح ممکن انجام گرفته براي ساختن «نسل طلايي هندبال ايران»، شرايط ويژه و پيچيده بحرين موجب شد تا شوراي‌عالي امنيت ملي تصميم بگيرد هيچ نماينده اي در حوزه هاي ورزشي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي به اين کشور اعزام نشود، از جمله تيم ملي هندبال نوجوانان.
هرچند اين انتخاب جريمه مالي و محروميت براي هندبال ايران در پي دارد اما روشن است اين تصميم بر اساس مجموعه اي از اطلاعات سياسي و امنيتي که متضمن عزت و اقتدار، احترام و سلامتي و امنيت ورزشکاران عزيزمان که نماينده جمهوري اسلامي ايران هستند گرفته شده است و وزارت ورزش و جوانان از آن به صورت ويژه حمايت مي کند.
بيان آنچه شب گذشته در اردوي تيم ملي نوجوانان پراميد ايران گذشت سخت است، اما فدراسيون، خانواده بزرگ هندبال ايران به ويژه مربيان پايه استان ها و کادر فني متعهد تيم ملي «نسل طلايي»اي ساخته اند که مي تواند سال‌ها بر تارک هندبال ايران بدرخشد. 
اعضاي تيم ملي نوجوانان هندبال در پايان مارتن نفس گير تمرين و درس به خودشناسي و خودباوري اي رسيده اند که مي توانند از اين دوران سخت به سلامت گذر کنند و به آرزوهاي آسيايي و جهاني‌شان در رده «جوانان» برسند.
ما به «نسل طلايي هندبال ايران» افتخار مي کنيم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.