سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

از تیم های لیگ یکی کرمان چه خبر؟

تیم فوتبال مس کرمان پس از انجام یک جلسه تمرین در تهران راهی قائمشهر شد تا آماده‌ی بازی برابر نساجی قائمشهر شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بازیکنان تیم فوتبال مس اردوی خود را  در کمپ باشگاه هما در تهران تشکیل دادند و در زمین چمن این باشگاه نیز یک جلسه تمرین با نشاط را برگزار کردند

اعضای این تیم بعد از این تمرین و صرف ناهار به صورت زمینی راهی قائمشهر شدند تا برای بازی روز جمعه خود برابر نساجی آماده گردند .
تیم فوتبال مس با 20 بازیکن راهی این بازی شده است و غایب بزرگ تیم مس برای این بازی فرزاد حسین‌خانی است که هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده است و نمی‌تواند در این مسابقه تیم مس را همراهی کند

 تیم فوتبال مس رفسنجان دیگر تیم کرمانی لیگ یک که بدون امتیاز در رده17 رقایت های لیگ دسته اول فوتبال کشور ایستاده است از ساعت 17 عصر فردا به مصاف تیم الومینیم اراک در رفسنجان می رود .

تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از گذشت چهار هفته هنوز امتیازی را کسب نکرده و با صفر امتیاز در رده 17 جدول در کنار استقلال اهواز بدون امتیاز رده 18 قرار دارد و تیم فوتبال الومینیم اراک با 4 امتیاز در رده 8 جدول رده بندی قرار دارد.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان  نیز در سه هفته نخست نتایج خوبی را کسب کرده است و هم اکنون صدر نشین رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور است در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان هم اکنون با 7 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه نخست ایستاده است .
انتهای پیام/ ح
برچسب ها: تیم ، لیگ یک ، رفسنجان ، سیرجان ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.