سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

افتتاح ۳۵ پروژه عمرانی در بخش رودبار الموت غربی

همزمان با هفته دولت 35 پروژه عمرانی در بخش رودبار الموت غربی به بهره برداری می رسد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ به گفته بخشدار الموت غربی ، برای اجرای این پروژه ها  ۲۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

اکبر رحمتی افزود: طرح بهسازی معابر روستاهای کاکوهستان و حسن آباد ، شبکه آب شرب وخط انتقال آب روستای لات ، واحدهای مسکونی مرکز بهداشت رازمیان ، فاز یک بهسازی و آسفالت جاده یارود و سفیدآب و گرمک از جمله پروژه های قابل افتتاح در این بخش است که برای اجرای آنها اعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها زمینه بهره مندی ۵ هزار و ۵۰۰ خانوار از مزایای طرح های عمرانی فراهم می شود.

رحمتی با اشاره به حجم عملیات اجرا شده در این طرح ها گفت: با اجرای این طرح ها ۴ هزار و ۴۰ متر مربع آسفالت معابر ، ۳ کیلومتر بهسازی راه روستایی و ۹ کیلومتر خط انتقال آب انجام و ۳ واحد مسکونی ساخته شده است .

بخشدار الموت غربی یادآور شد : 29 پروژه دیگر هم  با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 هزار ریال از محل منابع دهیاری ها در بخش الموت غربی مورد بهره برداری می گیرد .

رحمتی گفت : با اجرای این پروژه ها که در بخش های سنگ فرش ، زیرسازی و مخلوط ریزی ، بازگشایی معابر ، دیوارکشی ، احداث غسالخانه و جدول گذاری معابر است ساکنان ۲۴ روستا از مزایای اجرای آن بهره مند میشوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.