سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افتتاح بیش از ۲۰۰ طرح کشاورزی در اصفهان

بیش از ۲۰۰ طرح کشاورزی به مناسبت هفته دولت در اصفهان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار داشت: طی سه سال گذشته از عمر دولت یازدهم، یک هزار و ۷۸۵ پروژه کشاورزی در سطح استان افتتاح و بهره برداری شد.

محسن کریمیان بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۲۳۰ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر یک هزار و  ۹۷ میلیارد ریال در سطح استان و شهرستان‌ها افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: ۱۱۸ پروژه اصلاح روش‌های نوین آبیاری، تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی و احداث سدهای ذخیره آب کشاورزی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: درحوزه تولیدات دام و طیور و آبزیان ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال، در حوزه تولیدات گیاهی ۱۶ طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال، در صنایع کشاورزی هفت طرح با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۴۰ میلیارد ریال که شامل صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی، در این هفته به بهره برداری می رسد.

کریمیان افزود: در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر هفت هزار و  ۴۰ میلیارد ریال، امور عشایر ۲۸ طرح با اعتبار بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال، مرکز تحقیقات کشاورزی سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال و دو طرح دامپزشکی از دیگر پروژه های مورد افتتاح در هفته دولت است.

وی بیان داشت: با افتتاح ۲۳۰ طرح ۹۳۲ تثبیت اشتغال و ۸۶۸ فرصت شغلی ایجاد شده است و همچنین هفت هزار و ۶۸۰ خانوار از این پروژه بهره‌مند خواهند شد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.