سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صیامی:

ورزشکاران در المپیک عملکرد ضعیفی داشتند

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی کشورمان گفت: دو و میدانی کاران کشورمان تمام تلاش خود را برای کسب نتایج درخشان در المپیک انجام دادند، اما آن طور که باید نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند.

هاشم صیامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره عملکرد دو و میدانی کاران در المپیک اظهار کرد: دو و میدانی کاران کشورمان تمام تلاش خود را برای کسب نتایج درخشان در المپیک انجام دادند، اما آن طور که باید نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند و بدون کسب مدال با ریو خداحافظی کردند.

وی  ادامه داد: رشته دو و میدانی تاکنون از طریق آی دی کارت در مسابقات المپیک حاضر می شد اما امسال با سعی و تلاش بسیار توانست با ده ورزشکار به طور مستقیم جواز حضور در مسابقات المپیک را بدست اورد که این خود یک سکوی پرش برای رقابت های مهم بعدی محسوب می شود.

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی درباره نتایج تفتیان در المپیک ریو 2016 اظهار داشت: تفتیان با نتایج خوبی که در المپیک ریو گرفت، اثبات کرد توانایی هایش بیشتر از این است و اگر مسئولان ورزش کشور از تفتیان حمایت های بیشتری را به عمل بیاورند، به طور حتم وی می تواند در مسابقات  بعدی نتایج درخشان تری را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

صیامی در پایان یاد آور شد: دو و میدانی برای موفقیت در المپیک توکیو و مسابقات بعدی نیازمند حمایت و پشتوانه سازی برای تیم های پایه خود است و مسئولان باید چشم انداز ده ساله ای را برای موفقیت دو و میدانی در نظر بگیرند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.