سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اقدامات شایسته خیران مدرسه ساز در استان

استاندار خوزستان گفت: خیران مدرسه ساز در خوزستان تاکنون اقدامات شایسته ای را در راستای توسعه فضاهای آموزشی استان و بخصوص مناطق روستایی انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه در نشستی با خیران مدرسه ساز استان که در سرسرای استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: اقدام هایی که در راستای حمایت از نیازمندان و محرومان جامعه توسط خیران صورت می گیرد در آموزه های دینی ما جایگاه خاصی داشته و یاد و خاطره این افراد همواره در طول تاریخ در ذهن ها باقی خواهند ماند.

وی افزود: خیران مدرسه ساز در خوزستان تاکنون اقدامات شایسته ای را در راستای توسعه فضاهای آموزشی استان و بخصوص مناطق روستایی انجام داده اند که بی شک آثار این اقدامات نیک هیچگاه از ذهن اهالی آن مناطق و بخصوص کودکان محروم پاک نخواهد شد.

استاندارخوزستان ادامه داد: خیران مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند همواره اقدامات موثری را در جهت توسعه فضای آموزشی استان صورت داده و نام و یاد آن ها در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی بیان کرد: هرچه در راستای توسعه فضاهای آموزشی و پژوهشی در استان تلاش کنیم کم بوده و همچنان باید این فرهنگ را توسعه داده و با برگزاری جلسات مستمر مسائل و مشکلات پیش روی خیران مدرسه ساز استان را مورد بررسی قرار دهیم.

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز گفت: استاندار خوزستان در از ابتدای کار بیشترین زمان خود را برای بررسی مشکلات آموزش و پرورش اختصاص داده و جلسات متعددی با اداره های مختلف استان در این خصوص برگزار کرده که این امر جای تقدیر دارد.

وی افزود: همچنین بنیاد برکت مشکلات دو منطقه استان را به صورت ویژه مورد بررسی قرار داده و استاندار نیز بر توجه ویژه به بحث آموزش و پرورش در این مناطق تاکید فراوان داشتند.

محمد تقی زاده ادامه داد: برای رفع مشکلات آموزشی این دو منطقه حدود 400 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که بی شک تاثیر بسزایی در رفع محرومیت ها خواهد داشت.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات جدی آموزش و پرورش استان مطالبه بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال از شرکت ها، کارخانجات و شهرداری های استان است که امید است در این زمینه نیز به زودی به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

تقی زاده تصریح کرد: خیران مدرسه ساز استان بیشترین تلاش را برای رفع مشکلات آموزشی در مناطق محروم استان را دارند که قابل تقدیر است.

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان درپایان بیان داشت: با تلاش خیران مدرسه ساز استان توجه به رفع مشکلات تعلیم و تربیت به یک فرهنگ تبدیل شده و همواره یکی از اهداف اصلی ما درگیرکردن ذهن مسئولان به توجه هرچه بیشتر به آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.