سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نبود پایگاه بسیج درکنارمساجد خلاء بزرگ فرهنگی

امام جمعه اهل تشیع تربت جام : پایگاه بسیج پشتوانه محکم برای امامان جماعت در مقابل بد خواهان به اصول، عقاید دینی و اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امام جمعه اهل تشیع تربت جام در حاشیه جشنواره برترین های مساجد با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: نبود پایگاه بسیج درکنارمساجد یک خلاء بزرگ فرهنگی است.

حجت الاسلام طاهری خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره برترین های مساجد به همت سپاه پاسداران و همکاری دیگر نهاد ها یک نوع تهاجم به دشمن است و امروز اسلام ناب محمدی(ص) را باید در مساجد مشاهده کرد که همان قرآن وعترت است .

امام جمعه تربت جام با بیان این که اسلام ناب محمدی(ص) شیعه و سنی ندارد تصریح کرد: امروز استکبار جهانی برای تفرقه و دو دستگی بین مسلمانان پایگاه تبلیغ بر علیه اهل سنت و شیعه راه اندازی کرده است که آن پایگاهها مبلغین شیعه انگلیسی وسنی آمریکایی هستند.

امام جمعه اهل تسنن تربت جام نیز با بیان اینکه مبنای هر مسجدی باید تقوا باشد و وظیفه امام جماعت فقط نماز خواندن نیست تأکید کرد: دربین الصلاتین درباره جنایات داعش و تکفیری ها باید روشنگری شود.

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی افزود: تقوا و پرهیزکاری مقدمه هرکاری است و امامان جماعت باید الگوی نماز گزاران باشند

امام جمعه اهل تسنن تأکید کرد: همه ما باید با تبعیت و تأسی از اقدام پیامبر(ص) امام و رهبری بسیجی باشیم و با شرکت در مساجد و پایگاه های بسیج برای حفظ و حراست از این مرزو بوم مجاهدت کنیم.

در ادامه ابوطالب جوان فرمانده سپاه تربت جام با اشاره به اهمیت مساجد در اسلام گفت: مساجد کانون مشورت، تعلیم، تعلم، معرفت، بصیرت و تربیت اسلامی است.

جشواره برترین های مساجد با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام ، اراده فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف وامورخیریه، دفاتر امام جمعه و دفتر رسیدگی به امور مساجد ، هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه و مسئولان کانون های فرهنگی مساجد شیعه و اهل سنت درمصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد .

درپایان از برترین های مساجد تقدیر شد.

انتهای پیام // ج


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.