سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

آبرسانی شرقی ترین شهر مازندران

طرح آبرسانی در شهرستان گلوگاه بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در مراسم بهره برداری طرح آبرسانی در شهرستان گلوگاه گفت: در این هفته با هدف خدمت رسانی بهتر و بیشتر و تأمین آب مشترکان، پنج طرح آب رسانی در شهرهای گلوگاه، کلاردشت، کلارآباد، سیمرغ، شیرگاه به بهره برداری می رسد.

ذبیح الله ذاکری افزود: برای اجرای این 5 طرح آبرسانی شهری بیش از 61 میلیارد ریال هزینه شده است که 19 هزار و 420 خانوار از مزایای این طرح ها برخوردار می شوند.

فرماندار گلوگاه هم با اشاره به کاهش فشار آب در فصل گرما و پیک مصرف در این شهرستان گفت: مردم در روزهای گرم تابستان و در زمان پیک مصرف آب با کمبود آب در این شهرستان رو به رو بودند که امروز با بهره برداری از این طرح این مشکل از بین رفته و هزار خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

محمد رضا تباکی افزود: افزایش تامین آب شرب گلوگاه با بهسازی و مهندسی مجدد یک حلقه چاه با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهر انجام شد که با توجه به افزایش توان تأمین آب به میزان 13 لیتر در ثانیه، کمبود آب به ویژه در فصل تابستان و پیک مصرف برطرف می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.