سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استرانکار: پیست های دوچرخه سواری کوهستان ایران باید تکمیل شود

مربی تیم کوهستان دوچرخه سواری گفت:پیست های دوچرخه سواری کوهستان که تا به حال در ایران دیدم یک زمین خالی هستند که احتیاج به کار زیادی دارند.

 پریموث استرانکار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در مدتی که به اصفهان آمدم همراه با سامان لطفی رئیس هیات شهرستان های اصفهان و چند رکابزن آنجا  با دوچرخه از مکان های تاریخی شهر دیدن کردیم که جذابیت زیادی داشت تنها چیزی که باید روی آن در بحث دوچرخه سواری کوهستان در ایران تمرکز کرد فرهنگ سازی  عملی و جذب خانواده ها به این رشته است.
 
وی افزود: تا به حال از شهرهای متعددی در ایران دیدن کردم و پیست هایی که مشاهده کردم همه احتیاج به کار و بازسازی دارد زیرا یک زمین خالی محسوب می شوند.
 
استرانکار در خصوص بحث آموزشی اصفهان تاکید کرد: در بحث آموزشی تکنیک هایی که لازمه حرفه ای شدن در این رشته بود در آکادمی دوچرخه سواری به رکابزنان اصفهان آموزش دادم و ورزشکاران  علاقمند  در این دوره کوتاه شرکت کردند.
 
مربی تیم ملی کوهستان دوچرخه سواری در ادامه توضیح داد:طی این مدت با فرمانداری نجف آباد دیدار داشتم و صنایع دستی استان را از وی هدیه گرفتم و در مردم مهماندوست اصفهان غذاهای ایرانی را در مهمانی ها برای من سرو کردند .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.