سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاش؛

امسال 148 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی خاش

دولت برای اجرای طرحهای عمرانی این شهرستان در سال جاری افزون بر 148 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛فرماندار شهرستان خاش گفت: از این میزان  هشت و 2 دهم در صد آن استانی و 6/6 دهم آن از 2 درصد نفت و گاز بوده و در مجموع 84 درصد رشد دارد.

محمداکبر چاکرزهی در نشست اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان خاش با گرامی داشت هفته دولت افزود: اعتبارات امسال در 25 فصل و 61 برنامه برای اجرای 188 پروژه هزینه می شود که اولویت مهم دولت برای هزینه کرد اعتبارات اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام است.
وی ادامه داد: به دلیل شرایط سخت مالی بخش زیادی از اعتبارات عمرانی سال قبل محقق نشد اما در مباحث و موارد اعتباری دیگر و هزینه کرد بالای 520 میلیارد ریالی توانستیم طرحهای خوبی را به اجرا برسانیم.
فرماندار خاش گفت: دولت امسال برای تکمیل مجموعه ورزشی شهدای گمنام خاش 14 میلیارد ریال اختصاص داده که نیاز است اعتباراتی دیگر نیز برای همین موضوع از منابع در اختیار وزارت ورزش و جوانان پیش بینی و تخصیص داده شود.
مهدی عیدوزهی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار خاش هم گفت: 35 درصد اعتبارات عمرانی سال گذشته تخصیص داده شد که با توجه به مشکلات مالی و نقدینگی دولت 75 درصد پروژه ها به سال جاری منتقل شده است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: امسال ، اعتبار ، پروژه ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.