سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن علنی امروز؛

نامه وزیر دفاع به لاریجانی قرائت شد/ رئیس مجلس از دهقان تشکر کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس نامه وزیر دفاع به لاریجانی را در صحن علنی قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 3 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی نامه وزیر دفاع به لاریجانی را قرائت کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای علی لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام

پیرو تذکر و اظهارنظر جنابعالی در جلسه روز 2 شهریور مجلس شورای اسلامی در رابطه با انعکاس نظر اینجانب در مورد کمک به اقدام مشترک ایران و روسیه برای پشتیبانی از جبهه مقاومت در سوریه جهت مقابله با جریان های تروریستی تکفیری که به نیابت از مثلث آمریکا، عربستان و صهیونیستها منطقه را نا امن و بی ثبات نموده و دامنه و گستره اقدامات آنها امنیت جهان را تحت تاثیر قرار داده است، به استحضار می‌رساند:

1- شان و جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی، مواضع و دیدگاه های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای ملت ما شناخته شده و در تاریخ حیات جمهوری اسلامی ایران به عینیت رسیده است.
 
2- نمایندگان محترم مجلس، وفق قانون اساسی می‌توانند از مسائل کشور مطلع شده و در جریان امور قرار گیرند و بحمدالله در دوره مسئولیت اینجانب تعامل و همکاری همه جانبه با مجلس و نمایندگان در بالاترین سطح قرار دارد.

3- ضمن ابراز تاسف از سوءتفاهم ایجاد شده تصریح می گردد آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس و یا نمایندگان نبوده و بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.

در ادامه علی لاریجانی ضمن قدردانی از وزیر دفاع گفت: از اینکه سردار دهقان موضوع را به سرعت دنبال کرده و اظهار نظر کردند، تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: انتظار ما از وزیر دفاع این بود که با توجه به سوابق انقلابی که دارند، سوء تفاهم به وجود آمده را رفع کند، که از وی سپاسگزاریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.