سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

ویژه برنامه های صداوسیمای آذربایجان غربی

همزمان با آغاز هفته دولت صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی برنامه های گوناگونی را در راستای ارتقای آگاهی های مردم از خدمات دولت تهیه و پخش می کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گروههای مختلف برنامه ساز رادیویی و تلویزیونی در هفته دولت با برنامه های متنوع سعی دارند ضمن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ، خدمات و عملکرد دولت در بخش های مختلف در راستای روشنگری به آگاهی مردم و مخاطبان برسانند .

بر همین اساس ویژه برنامه شبانگاهی (اولدوز) در 17 برنامه 50 دقیقه ای به تهیه کنندگی داود سلیمانپور و حسن فرخی از آغاز هفته دولت با دعوت از فرمانداران شهرستانهای استان و نیز با حضور کارآفرینان نمونه ، خانواده شهدا و جانبازان ، هنرمندان برجسته و شاعران بصورت زنده پخش می شود .

این برنامه از ساعت 21 با موضوعات گوناگون به تبیین عملکرد و معرفی دستاوردها و انعکاس فعالیت های دولت می پردازد .

برنامه توسعه ، اقدام و عمل هم به تهیه کنندگی فرزین صالحی به تعداد 6 برنامه هر روز از ساعت 19 بصورت زنده با دعوت از معاونان استاندار آذربایجان غربی سعی در انعکاس دستاوردهای ملموس دولت در حوزه های اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و عمرانی دارد . شبکه رادیویی چی چست نیز با برنامه های سلام یاشایش ، تلاش جلوه سی ، بیرآخشام ، کندیمیز و مردم مسئول لار در طول هفته دولت با دعوت از استاندار آذربایجان غربی ، فرمانداران ، مدیران ارشد دستگاههای دولتی ؛ ضمن بزرگداشت یاد شهیدان والامقام دولت و تبیین اندیشه آنان در باب خدمت رسانی و همدلی و همزبانی دولتمردان با مردم و ارائه گزارش ، فعالیت ها و عملکرد دولت در بخش های مختلف را به نحو شایسته منعکس می کند .

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.