سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

افتتاح نمایشگاه عکس ،پوستر و کتاب مهندسی پشتیبانی جنگ جهاد

به مناسبت ورود زائرین راهیان نور به منطقه عملیاتی نصر 7 و یادمان بلفت ، نمایشگاه عکس ،پوستر و کتاب مهندسی پشتیبانی جنگ جهاد در سردشت گشایش یافت .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سردشت در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه قریب به 3300 پوستر و عکس شهدای والا مقام مهندسی جنگ جهاد سازندگی وجود دارد و همچنین حدود 4500 جلد کتاب در موضوعات جبهه ، جنگ و مهندسی جنگ در این نمایشگاه عرضه می شود.

رسول سعیدیان افزود : وزارت جهاد کشاورزی 3300 شهید در سراسر کشور و در استان آذربایجان غربی 72 شهید و شهرستان سردشت 6 شهید را در حوزه پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی تقدیم انقلاب و دفاع از آرمانهای امام راحل نموده که برای پاسداشت یاد و خاطره این شهدا و زائرین راهیان نور این نمایشگاه افتتاح و به مدت یک ماه برای بازدید عموم دایرخواهد بود.

در این آیین دلگرم از فرماندهان سابق پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد در عملیات نصر 7 و نویسنده کتاب کاروان شهدای سردشت حضور داشت که ضمن عرضه کتاب خود در نمایشگاه به موضوع کتاب و روایتگری در زمینه رشادتها و جان فشانی های رزمندگان این عملیات پرداخت .

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.