سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

مهار تورم یکی از فعالیت های مهم دولت یازدهم

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مهار تورم یکی از فعالیت های مهم دولت یازدهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید کامل تقوی نژاد در سفر به استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در برنامه های هفته دولت، مهار تورم را از فعالیت های مهم دولت یازدهم بیان کرد و گفت: افزایش 4 برابری ارز 40 درصد باعث فقر خانوارهای ایرانی شده بود که با مهار تورم بخش عمده آن رفع شد.

وی افزود: امسال تا کنون از مجموع درآمدهای بخش مالیات بر ارزش افزوده و عوارض، یک هزار و 400 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت گردیده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور اضافه کرد: سال گذشته نیز 35 هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری ها و دهیاری ها واریز شد.

تقوی نژاد ادامه داد: در حال حاضر 50 درصد از هزینه های جاری دولت و 39 درصد از بودجه عمومی کشور از طریق مالیات تأمین می شود.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه ششم توسعه و همچنین منویات مقام معظم رهبری برای دستیابی به رشد 8 درصدی اقتصادی گفت: این میزان رشد نیازمند 80 میلیارد دلار سرمایه گذاری در کشور است که در وضعیت کنونی، باید از طریق سرمایه گذاری خارجی انجام شود.

تقوی نژاد یادآور شد: امروز در شاخص های مختلف دنیا و گزارش های مختلف، نظام جمهوری اسلامی نقطه امنی برای حضور سرمایه گذار در جهان تعریف شده است.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.