سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

فراهم شدن زمینه مناسب برای سرمایه گذاری در استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: دولت بسترهای لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نعمت‌اله حقیقی از رهاورد حدود 10 هزار میلیارد تومانی سفر هیات دولت به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در سفر هیات دولت فقط در بخش پتروشیمی اسلام آبادغرب حدود 1.5 میلیون یورو یعنی حدود شش هزار میلیارد تومان برای استان از بانک صنعت و معدن به تصویب رسید و حالا خود سرمایه‌گذاران نیز باید سهم آورده را بیاروند و دنبال جذب این منابع باشند.

وی ادامه داد: برای طرح لاستیک زاگرس نیز 120 میلیون یورو یعنی حدود 580 میلیارد تومان تصویب شده است. همچنین 240 میلیون یورو نیز برای طرح توسعه پتروشیمی اوره و آمونیاک کرمانشاه به تصویب رسیده است.

به گفته این مسئول، 14.5 میلیون یورو برای طرح پوشش گوگرد در زرین کود، 7.5 میلیون یورو برای تولید کاغذ کربنات کلسیم و ... نیز در سفر هیات دولت برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: به علاوه واحد 25 هزار تنی فرو سیلیس، واحد تولید سوپر جاذب 45 هزار تنی، پروژه ذوب آهن و نورد و ... نیز مصوبه گرفتند و همچنین 250 میلیارد تومان تسهیلات برای تامین سرمایه ثابت و در گردش واحدهای تولیدی استان در نظر گرفته شد.

حقیقی ادامه داد: در بخش معدن نیز دو پهنه سه هزار کیلومتر مربعی در شرق برای فلز و 1250 کیلومتر مربعی در غرب برای قیر طبیعی و اکتشاف سیستماتیک به سازمان توسعه و نوسازی معادن واگذار شد تا تکلیف معادن استان در این دو بخش مشخص شود.


انتهای پیام/پ




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.