سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

بهره برداری از 20 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در شهرستان بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: همزمان با هفته دولت ۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در شهرستان بیله‌سوار به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 20 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در شهرستان بیله‌سوار با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اقدامات و عملکرد دولت یازدهم در شهرستان بیله‌سوار افزود: 110 پروژه مختلف با حضور مسئولان استانی و کشوری از هفته دولت سال 92 تا دهه فجر سال 94 در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده که برای اجرای این تعداد پروژه و طرح اقتصادی و عمرانی 158 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار هفته دولت را فرصتی مهم برای اطلاع‌رسانی از اقدامات دولت در شهرستان دانست و بیان کرد:‌ ولایت‌مداری، همراهی با مردم، ایجاد رونق اقتصادی، نشاط‌افزایی، حفظ ارزش‌ها و عدالت‌محوری از ویژگی‌های دولت یازدهم بوده که تلاش می‌کند با دوری از تنش‌ها و ایجاد آرامش زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کند.

حلیم تصریح کرد: باید مسئولان تلاش کنند با اخلاق‌محوری تمامی محورهای دولت را در شهرستان پیاده‌سازی کرده و زمینه اعتماد و جلب مشارکت هر چه بیشتر مردم را در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف با اطلاع‌رسانی از عملکرد و اقدامات دولت یازدهم فراهم آورند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.