سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

کشف بيش از يك ميليارد لوازم آرايشی بهداشتی قاچاق در زنجان

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از كشف بيش از سه هزارو 807 عدد لوازم آرايشی بهداشتی قاچاق به ارزش يك ميليارد و 100 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر رحمتی رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: :در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز ماموران پليس آگاهي استان در پی دريافت اخباری مبنی بر اينكه فردی به هويت معلوم در زنجان اقدام به قاچاق لوازم آرايشی بهداشتی می كند رسيدگی به موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت .  
وی افزود: ماموران در بازرسی از منزل متهم سه هزارو 807 عدد انواع لوازم آرايشی بهداشتی قاچاق را به ارزش تقريبی يك ميلياردو 100 ميليون ريال از داخل منزل اين متهم كشف كردند.  
رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به مقابله جدی پليس با قاچاقچيان،تاكيد كرد: در اين رابطه متهم دستگير ،كه جهت سير مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.  
سرهنگ رحمتی در پايان از شهروندان خواست : در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری در بحث كالای قاچاق غير مجاز، در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع ، تا نسبت به دستگيری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، بهداشتی ، قاچاق ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.