سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

عزم و اراده راسخ در تقویت وحدت میان قوای سه‌گانه

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:شهریور در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی ایران یادآور لحظه‌های عروج‌ خونین مردان استوار دولت و شهادت رییس جمهور و نخست وزیر انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یدا .. موحد در پیامی به مناسبت آغاز هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر، دو یار صدیق و همسنگر در عرصه ایمان و عدالت خواهی، با وفاداری بر عهد و پیمان خویش و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش نمودند تا در جهت رفع استضعاف، محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های بلندی بردارند .

وی افزود: دولت مردان جمهوری اسلامی که با یاد و خاطره این رادمردان تاریخ و بهره مندی از ثمره ایثار و مجاهدت آنان مفتخر به فرصت خدمت به مردم فهیم و انقلابی شده اند، شایسته است با تاسی به این دو اسوه شهادت، ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و پشتوانه عظیم مردمی، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رفاه و سربلندی مردم شریف ایران تلاش کنند.

موحد خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی و قدرت‌های استکباری و سلطه‌گر در جبهه‌ای فراگیر در برابر ملت ایران صف‌آرایی کرده‌اند و در پی ناکارآمدسازی پشتوانه مردمی انقلاب و تضعیف نظام اسلامی برآمده‌اند، بی‌تردید هوشمندی و اهتمام دولت یازدهم در بکارگیری راهکارهای مبتکرانه، خلاقانه، حکیمانه و عزتمندانه در چارچوب منافع و مصالح ملی و راهبردهای مقام معظم رهبری خواهد توانست نقشه‌های معاندین را خنثی و عبور پیروزمندانه ملت ایران از گذرگاه حساس تاریخی امروز را رقم زند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بر مقاومت مدبرانه و هوشمندانه در دفاع از حقوق مسلم ایرانیان در برابر نظام سلطه تاکید کرد،و افزود: عزم و اراده راسخ در تقویت وحدت و تعامل مثبت و موثر میان قوای سه‌گانه و تمامی ارکان و اجزای نظام و استمرار حرکت فعال، پویا و سرنوشت‌ساز دولت و ملت برای تحقق چشم‌انداز و اهداف کلان و راهبردی جمهوری اسلامی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های ملی و فراجناحی در این راستا، مسئولیت خطیری است که اینک فراروی تمامی دلسوزان نظام و میهن اسلامی قرار دارد.

موحد تاکید کرد: تفاوت نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌های حکومتی این است که خدمت‌رسانی‌اش به مردم، جلوه‌ای از ایمان، اخلاص، تقوا، عشق به مردم و کار برای رضای خداست.

در انتهای این پیام آمده است: یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تمامی شهداء و ایثارگرانی که با خدمت خالصانه ایامی را به نام هفته دولت در اوراق زرین تاریخ انقلاب ایران اسلامی به یادگار ثبت نمودند گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: وحدت ، قوای سه گانه ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.