سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیتا منصوری پروانه ساخت گرفت

«کاتی، کوتی و ستاره» جدیدترین اثر سینمایی منصوری، به تازگی پروانه ساخت گرفته است.

بیتا منصوری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: پروانه ساخت اثری سینمایی در بخش کودک با نام «کاتی، کوتی و ستاره» را دریافت کردیم و هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌بریم.

وی افزود: کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده رضا مجلسی است که اولین تجربه بلند سینمایی او خواهد بود. البته مجلسی پیش از این فیلم‌های کوتاه فراوانی را کارگردانی و جوایز زیادی دریافت کرده است.

وی ادامه داد: بخش اعظم لوکیشن‌های «کاتی، کوتی و ستاره» در شمال ایران (استان گیلان) می گذرد و بخش اندکی را به تهران اختصاص دادیم.

این تهیه‌کننده درباره حضور در جشنواره این چنین گفت: اگر بتوانیم فیلم را به جشنواره برسانیم، خوشحال خواهیم شد اما در کل هدف ما ساخت اثری با کیفیت در فضایی کاملا آرام و بدون عجله خواهد بود تا به کیفیت کار لطمه نخورد. پس به این دلیل عجله ای برای حضور در جشنواره نداریم.

این تهیه کننده عنوان کرد: البته از طرفی چون در این فیلم با بچه ها سر و کار داریم، تلاش می کنیم در عین حفظ کیفیت، هرچه سریعتر یعنی حدود دهم شهریور شروع به کار کنیم و به مهرماه که فصل مدارس است، نرسیم تا به بچه ها لطمه وارد نشود.

منصوری در خصوص استفاده از بازیگران بزرگسال خاطرنشان کرد: از بازیگران بزرگسال استفاده خواهیم کرد اما فعلا در حال رایزنی هستیم و هیچکدام به قطعیت نرسیده است. پس از قطعی شدن و عقد قرارداد اسامی را اعلام خواهیم کرد.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.