سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاف زوج انتخاباتی ترامپ؛

مایک پنس هنگام مصاحبه زنده به ادعای ترامپ خندید

مایک پنس هنگام مصاحبه زنده تلویزیونی به ادعای ترامپ در خصوص جلب رای سیاه پوستان، خنده ای دیوانه وار و شدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از سلان، «مایک پنس،» فرماندار ایندیانا در روزهای آخر خدمت خود، مشغول حمایت از ستاره تلویزیونی خود است که به نامزد جمهوری خواهان تبدیل شده و حتی در تعطیلات آخر هفته خود به دور از ستاد، از رفتار سیاسی عجیب این نوپای سیاست، طرفداری می کند.

چند روز پس از این که ترامپ در حضور تماشاگران کلا سفیدپوست خود در میشیگان به سمت رای دهندگان سیاه پوست چرخش نشان داد و پرسید: «مگر چیزی هم دارید که از دست بدهید؟» پنس تمام تلاش خود را کرد تا از او حمایت کند.

شبکه فاکس نیوز با این معاون احتمالی رئیس جمهور، مصاحبه ای زنده انجام داد و هنگامی که واکنش پنس به جدیدترین نظریه پردازی ترامپ در خصوص جلب رای سیاه پوستان را شنید، کاملا متعجب شد.

هنگامی که مجری فاکس نیوز پرسید: «دونالد ترامپ به جامعه آفریقایی آمریکایی گفته است من فرد مورد نظر هستم و تا سال 2020، قرار است رای 95 درصد آفریقایی آمریکایی ها را به دست بیاورم»، پنس چنان به این ادعا خندید که تمام بدنش از شدت خنده به لرزه افتاد.

پنس در جواب مجری که پرسید چرا می خندد، پاسخ داد: «خوب. ترامپ است دیگر.»

پنس ادامه داد: «ببینید. او دل همه آمریکایی ها را برده است. او حرف راست می زند. این گناه سیاست های اشتباه دموکرات هاست که مردم ساکن شهرهای این کشور، صدمه دیده اند. اما این خود دونالد ترامپ است.»

سپس پنس، ترامپ را با جان اف کندی مقایسه کرد و گفت ترامپ سوگند یاد کرده است مانند کندی «سیاست هایی را پیش ببرد که باعث شود همه آمریکایی ها فرصت مناسبی برای زندگی پیدا کنند.»

وی ادامه داد: «نظرات خوشبینانه ترامپ درباره سال 2020 و دور دوم انتخابات او، شخصیت واقعی ترامپ است. ما قرار است خیلی کارها انجام دهیم و وقتی مردم آمریکا، از جمله آفریقایی آمریکایی ها در زمان ترامپ ببینند چه قدر شغل، فرصت های جدید و گزینه های تحصیلی جدید ایجاد شده است، بدون شک از او حمایت بیشتری خواهند کرد.»

نظرسنجی های کنونی نشان می دهند که حدود 2 درصد سیاه پوستان آمریکا از ترامپ حمایت می کنند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.