سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

قطع غیرقانونی درختان 30 ساله

درختان ۳۰ ساله خانه تاریخی مارتا پیترز به دست دانشگاه هنر قطع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این درختان در خانه ای قرار داشتند که مدیریت آن را یک نهاد فرهنگی در دست داردگفت: در حیاط خانه تاریخی مارتا پیترز ۱۳ درخت حدود ۲۵ تا ۳۰ سال پیش کاشته شده که روز جمعه ۸ درخت شامل یک چنار و ۷ سرو نقره‌ای به طور ناباورانه قطع شده است.

احمد سلیمانی پور با تاکید بر اینکه خانه مارتا پیترز در حال حاضر در اختیار دانشگاه هنر اصفهان است و درختان خانه به دستور یکی از مسئولان دانشگاه از کف بریده شده‌اند افزود: این اقدام به صورت خودسرانه و بدون دریافت مجوز از مراجع ذی صلاح انجام شده و مسئولان دانشگاه اجازه بازدید به ماموران کمیسیون گسترش و حفاظت و توسعه فضاهای سبز شهری را نداده اند.

وی با اعلام شکایت رسمی از این نهاد ادامه داد: ماموران ما توانسته اند پرونده تخلف دانشگاه هنر اصفهان را با مستندات کافی تکمیل کنند و این پرونده برای رسیدگی به مراجع قانونی ارسال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: با در نظر گرفتن شرایط زیست محیطی شهر اصفهان قطع درختان کردن یک اقدام ناشایست تلقی می شود، حتی اگر درختان بیمار یا خشک شده باشند هیچ نهادی حق ندارد قبل از طی مراحل قانونی اقدام به قطع درختان کند .



انتهای پیام/م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
سلام
بسیار جای تاسف داره مسئول عمرانی دانشگاه دستور مستقیم این کار را داده و حالا دنبال پیدا کردن یک راه فرار برای این عمل زشت خود است و رئیس دانشگاه هیچ اقدامی در این رابطه نکرده و راه را برای فرار این مدیر از زیر بار مسئولیت باز گذاشته