سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

هشدار پليس در خصوص پيشگيری از سرقت موبايل و خودرو

رئيس پليس پيشگيری فرماندهی انتظامی استان در خصوص پيشگيری از سرقت خودرو و موبايل نکاتی را به شهروندان متذکر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ حسن سلطان ضمن تشكر و قدردانی از همكاری خوب و مستمر مردم با پليس مواردی را در خصوص پيشگيری از سرقت اتومبيل جهت اطلاع مردم ارائه کرد. 

رئيس پليس پيشگيری استان يزد گفت: اسناد، مدارک، وجه نقد، دسته چک و ساير اشياء باارزش و قيمتی را در معرض ديد و داخل خودرو قرار ندهيد. 

وی از شهروندان خواست: اتومبيل خود را به قفل مركزی، دزدگير، ساير لوازم بازدارنده مجهز کرده و هنگام تعويض چرخ يا برطرف کردن نقص فنی اتومبيل در ابتدا از قفل بودن درب ها و بالابودن شيشه ها اطمينان حاصل کنند. 

سلطانی يادآور شد: شهروندان هنگام  تردد به مراكز تجاری و تفريحی از پاركينگ های عمومی و مجاز جهت پارک خودرو استفاده کنند. 

وی بيان داشت: برابر بررسی های انجام شده سارقان موبايل بيشتر دست به سرقت دستگاه هاي همراه با قيمت بالا می زنند و زمانی كه فرد با موبايل صحبت می كند سارقان اقدام به قاپيدن آن و فرار از محل كه بيشتر با موتورسيكلت می باشد می نمايند. 

رئيس پليس پيشگيری فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: از شهروندان تقاضا می شود در مراكز خريد و محل های شلوغ و پر رفت و آمد و در زمان صحبت با موبايل مواظب اطراف و افراد مظنون باشند و از قرار دادن موبايل در جيب پشت شلوار خودداری کنند. 

سلطانی گفت: افراد از كيف های مخصوص نگهداری موبايل كه بصورت بغل جاسازی می شود استفاه نموده و در محل های شلوغ مراقب سرقت آن باشند. 

وی در توصيه به خانم ها نيز گفت: خانم هايی كه گوشی همراه را داخل كيف دستی نگهداری می كنند هنگام تردد در مراكز خريد و شلوغ مراقب باشند تا مورد كيف قاپی توسط سارقان قرار نگيرند. 

رئيس پليس پيشگيری فرماندهی انتظامی استان يزد در خاتمه افزود: شهروندان هنگام مراجعه به ادارات و سازمان ها و يا مراكز پذيرايی مانند رستوران ها از قراردان موبايل بر روی ميز خودداری کنند. 


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.