سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جريمه نقدي در انتظار مصطفي نظري؛

طاهري: نمي خواهيم نظري را براي هميشه اخراج كنيم

مدير عامل باشگاه گيتي پسند اصفهان گفت: قصد نداريم مصطفي نظري را براي هميشه اخراج كنيم و برايش جريمه ديگري در نظر داريم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در طي هفته گذشته هاي حاشيه هايي گريبانگر باشگاه گيتي پسند اصفهان شده كه شرايط و موقعيت تيمي و شرايط روحي تيم را تحت تاثير قرار داده و باعث شد گيتي پسند در هفته هجدهم بازي را مساوي كند.

شايان ذكر است، دعواي مصطفي نظري و حسين حسيني دروازه بان اول گيتي پسند در اين تيم حاشيه هاي زيادي را ايجاد كرد، به طوري كه حسيني در همان روز از تمرين اخراج شده و فرداي آن روز كميته انضباطي مي خواهد كه چند روز بر سر تمرينات حاضر نشود.

علي طاهري در خصوص اين اتفاق به خبرنگار ما گفت: مصطفي نظري در حال حاضر تا چند روز آينده در اختيار كميته انضباطي است نظري در اين تيم با دستور موقت ما اخراج شده است او تا چند روز آينده به كميته انضباطي احضار شده و راي نهايي در موردش صادر مي شود.

طاهري با اشاره به اين مطلب تصريح كرد: من نمي خواهم در اين زمينه دخالت كنم فقط مي توانم بگويم كه ما نمي خواهيم با مصطفي نظري قطع همكاري كرده و او را به طور دائم از تيم اخراج كنيم.

وي ادامه داد: مصطفي نظري را از راههاي ديگر تنبيه كرده و او را نقدا جريمه خواهيم كرد.

طاهري با اشاره به اين مطلب خاطرنشان كرد: به هر حال همه چيز تا چند روز آينده مشخص مي شود ولي براي دور كردن حاشيه در تيممان تصميم مي گيريم كه حق كسي تضعيف نشود./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.