سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیرضا فرید در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«خنده‌های آتوسا» تاریخ مصرف ندارد

برخی فیلم‌ها مصرفی هستند و برخی غیر مصرفی؛ «خنده‌های آتوسا» تاریخ مصرف ندارد.

علیرضا فرید کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص استقبال از اکران فیلم «خنده‌های آتوسا» گفت: فیلم‌های سینمای ما دو دسته‌اند. گروهی از فیلم‌ها مصرفی و تعدادی غیرمصرفی هستند. 

وی در ادامه تصریح کرد: فیلم‌های مصرفی در زمان اکران موفق و دیده می‌شوند و ممکن است پس از آن دیگر حرفی از آن‌ها به میان نیاید. اما فیلم‌های غیرمصرفی، همیشه ماندگار می‌شوند و متعلق به دوره و زمان خاصی نیستند. فیلم «خنده‌های آتوسا» از آن فیلم‌هایی است که تاریخ مصرف ندارد.

فرید ادامه داد: فیلم استقبال خوبی داشت و به اندازه خودش دیده شد. البته از آن فیلم‌هاست که در گذر زمان به تاریخ باز خواهد گشت. 

وی در خصوص فعالت جدید خود در عرصه سینما اظهار داشت: قرار است فیلم جدیدی بسازم اما چون هنوز ساخت آن قطعی نشده، رسانه‌ای نمی‌کنم. 

گفتنی‌است؛ اکران «خنده‌های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید و با ایفای نقش باران کوثری، امير جديدي، بهار نوحيان، حسام شجاعي، آزاده ميرزايي، فريبا آهنگ، اشکان مهری و با هنرمندی محمدرضا فروتن همراه با استوارت دنيسون از هشتم اردیبهشت آغاز شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شيلا، احسان، بهزاد، شيرين و دکتر طاهری همگي مسافران قطار تهران استانبول هستند و ...


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.