سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

جمع آوری متکدیان ازمعابرشهری اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت : دستگاههای اجرایی اندیمشک به منظور ساماندهی متکدیان و مقابله با این ناهنجاری اجتماعی برنامه هایی در دست اجرا دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،پیمان جهانگیری گفت:متکدیان چهره شهرستان اندیمشک را مخدوش کرده و با تکدی گری از مسافران و خودروها برای شهروندان و مسافران مزاحمت ایجاد می کنند.

وی افزود: شهرستان اندیمشک به عنوان پیشانی و دروازه ورودی استان خوزستان شاهد تردد افراد ولگرد و متکدی از سایر نقاط می باشد که چهره زشتی به اندیمشک داده اند و علاوه بر جمع آوری آنان باید مکان مناسبی برای نگهداری و ساماندهی آنان مورد نیاز است.

جهانگیری بیان کرد: در این راستا دستگاههای اجرایی اندیمشک به منظور ساماندهی متکدیان و مقابله با این ناهنجاری اجتماعی برنامه هایی در دست اجرا دارند.

وی  افزود: حضور متکدیان و کودکان خیابانی در سطح شهرستان سبب مخدوش شدن سیمای اجتماعی دروازه ورودی استان شده و زمینه ارتکاب جرم را فراهم آورده است.

فرمانداراندیمشک اظهار کرد: متکدیان اغلب از سایر مناطق به اندیمشک کوچ کرده و روز یکشنبه 32 نفر از آنان شامل زن و کودک و مرد جمع آوری شدند.

وی  همچنین از شهروندان خواست کمک های خود را به نهاهای خیریه و کمیته امداد حضرت امام (ره) جهت کمک به نیازمندان واقعی اهدا نمایند.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.