سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ریو 2016؛

نمانیده فرانسه قهرمان بوکس سنگین وزن المپیک شد

ویکتور یوکا نماینده 24 ساله خروس ها قهرمان بوکس سنگین وزن المپیک شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین روز مسابقات المپیک ریو 2016 و در رشته بوکس مردان در وزن 91+ کیلوگرم، ویکتور یوکا 24 ساله از فرانسه به مصاف جویکه از آمریکا رفت و در پایان این دیدار حساس، نمانیده فرانسه به پیروزی دست یافت و قهرمان شد.
 
این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده خروس ها به اتمام رسید.

همچنین در وزن 64 کیلوگرم ، گاینازاروف از ازبکستان مقابل لورنزو قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک از سد نماینده آذربایجان گذشت تا ازبک ها دومین مدال طلای خود را در کمتر از یک ساعت در رشته بوکس کسب کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
لوپز کوبایی، قهرمان بوکس میان‌‌وزن شد
لویز23 ساله پدیده ای اعجاب آور در بوکس کوبا البته کوبا در این رشته ستاره ی بیشماری را به جهان معرفی کرده از استیونسن گرفته تا برادران هرناندز نیز در اوزان مختلف همیشه درمسابقات جهانی و المپیک میدان دار بوده و نکته حائز اهمیت و بسیار فنی قابل اشاره که در کشور های آسیایی به ویژه ایران چندان تعملی ودقتی نسب به آن دررنج سنی ورزشکاران قهرمانان نمی شود و تفکر براین پایه و مبنا استوار است که 1- درهرسن و مقطعی صرف داشتن قدرت و یا هیکل درشت می توان در یک رشته ورزشی آنهم در سطوح قهرمانی حاضر شد!! از دیگر مواردی که چندان مورد تحقیق و یا کنکاش نسیت داده و دست آورد های علوم روز ورزش دنیاست آنهم در بخش قهرمانی ورزش قهرمانی است که به آن توجه نمی شود. تست فیزیکال و آنوتمی یک ورزشکار که رشد طولی خود را انجام داده و از نظر سنی فقط در گیرعریض شدن است و از قائده قهرمانی عبور کرده حال در شرایطی نسبی ممکن است به واسطه قدرت بدنی و یا تحمل عبوری به نتایجی کوتاه مدت دست یابد اما ستاره و عجوبه نخواهد شد لذا نگاه ها در فدراسیونهای ورزشی خصوص در بین مربیان می بایست علمی و بروز گردد نگرش غیرمعمول و نیز مدیریت سنتی تر افت ورزش حرفه ی ایران است .