سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

عملکرد 3 ساله دولت اطلاع رسانی شود

استاندار چهارمحال و بختیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا عملکرد 3 ساله دولت را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست هم اندیشی با مدیران کل، مسئولان و فرمانداران شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان عملکرد 3 ساله دولت را با بهره گیری از ظرفیت رسانه های گروهی به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: مدیران باید علاوه بر تدوین و ارائه برنامه 5 ساله توسعه بخش های مختلف حوزه کاری خود و تبيين خدمات دولت، برنامه های يک سال باقيمانده دولت را نيز ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: حفظ وحدت و فاصله گرفتن از امور سياسی، جناحی و حزبی با هدف تسريع در روند اجرای امور و تعامل، همفكری و همدلی بين مردم و مسئولان باید در اولویت برنامه ها باشد.

سلیمانی افزود: مديران دستگاه های اجرايی بايد با هماهنگی فرمانداران نسبت به سركشی از نقاط مختلف شهری و روستايی استان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به برگزاری هفتگی ملاقات های عمومی و رسیدگی به درخواست مردم از سوی مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران گفت: تكريم ارباب رجوع و دلجويی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران نيز بايد به صورت ويژه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.