سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

کلاهبرداری ميلياردی با جعل عناوين دولتی

فردی را که با انجام مانورهای متقلبانه، دادن وعده های واهی و جعل عناوين دولتی مبلغ سه ميليارد و 900 ميليون ريال از شهروندان یزدی کلاهبرداری کرده بود، دستگير شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ حسين رضايی رئيس پليس آگاهی استان گفت: در پی شکايت يکی از شهروندان مبنی بر اينکه فردی با دادن وعده های دروغين مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری اين پليس پس از انجام تحقيقات لازم و اطمينان از صحت و سقم موضوع و همچنين  به دست آوردن شيوه و شگرد متهم، وی را دستگير و به اداره پليس منتقل کردند.

رضايی گفت: متهم در پليس آگاهی به کلاهبرداری سه ميليارد و 900 ميليون ريال از شهروندان با فريب آنها جهت گرفتن وام بدون بهره، ثبت نام خودرو، انجام کارهای غيرقانونی در ادارات و... اعتراف کرد.

اين مقام انتظامی با بيان اينکه تاکنون 6 تن از مالباختگان اين پرونده شناسايي شدند، خاطرنشان کرد: متهم با جعل کردن سربرگ نامه هاي برخي ادارات و همچنين معرفي خود به عنوان فرد صاحب نفوذ در دستگاه های دولتی و با دادن وعده های واهی و دروغين به شهروندان دست به اين کلاهبرداری زده بود.

رئيس پليس آگاهی استان يزد در پايان يادآور شد: شهروندان در انجام معاملات و کارهای روزمره، فريب کسانی که خود را به عنوان افراد صاحب نفوذ معرفی می کنند نخورده و امور کاری خود را برابر قانون انجام دهند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.