سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

بهره برداری از 779 طرح عمرانی در مازندران

779 طرح عمرانی با اعتبار شش هزار و220 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت امسال دراستان به بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، استاندار مازندران افزود: این طرح ها مربوط به بخش های تولیدی , کشاورزی , عمرانی و خدماتی است .

ربیع فلاح از اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان شاخص ترین فعالیت های سه ساله دولت تدبیر وامید برشمردوگفت : با اقدامات صورت گرفته تحولات عظیم ساختاری در بیمارستان های دولتی مازندران برای ارایه خدمات به مردم ایجاد شده است.

استاندار مازندران از برخورداری و پوشش بیمه ای مردم به عنوان بخش دیگری از فعالیت های دولت تدبیر وامید نام برد وگفت : 500 هزارمازنی در سه سال اخیر از پوشش بیمه ای برخوردارشدند.

وی به پایین آمدن نرخ بیکاری در مازندران اشاره کرد و افزود : نرخ بیکاری 12 و یک دهم درصد سال گذشته در بهارامسال به 9 و هشت دهم درصد کاهش یافته است .

استاندار مازندران پایین آمدن نرخ تورم را از دیگرفعالیت های دولت برشمرد , ادامه داد : نرخ تورم 27 و هشت دهم درصدی سال 92 به 10 و 9 دهم درصدی سال گذشته رسید.

فلاح گفت : بیش از 200 واحدصنعتی مازندران امسال از تسهیلات بسته حمایتی واحدهای صنعتی برخوردار می شوند که با این تسهیلات دو هزار و 200 شغل ایجاد می شود.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.