سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

گلایه استاندار از طولانی شدن اجرای طرح های بهداشت و درمان

استاندار چهارمحال و بختیاری از طولانی شدن روند اجرا و بهره برداری از برخی طرح های حوزه بهداشت و درمان در استان گلایه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست با هیأت رئیسه سازمان نظام پزشکی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه روند اجرایی طرح های حوزه بهداشت و درمان به ویژه تکمیل طرح های بیمارستان های کوهرنگ، مالخلیفه، بروجن و توسعه بیمارستان های لردگان و آیت الله کاشانی شهرکرد بسیار طولانی شده است، خواستار تسریع در انجام این طرح ها شد.

وی افزود: دولت یازدهم برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان استان اقدامات مطلوبی انجام داده که تا پایان سال جاری قابل تحقق می یابد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای طرح تحول نظام سلامت در ارتقای خدمات حوزه بهداشت و درمان و کاهش هزینه ها نقش بسیار مطلوبی داشته است.

سلیمانی اضافه کرد: پرداخت یارانه به بخش خصوصی به منظور ارتقای خدمات رسانی به مردم در حوزه بهداشت و سلامت باید از سوی دولت مورد بررسی علمی و کارشناسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به بخش دولتی در حوزه بهداشت و درمان نبايد باعث خدشه دار شدن پروژه های بخش خصوصی شود گفت: توجه به بخش خصوصی در كنار اجرای طرح تحول نظام سلامت می تواند در افزايش رضايتمندی عمومی و ارتقای خدمات رسانی مرثر باشد.

سلیمانی یادآور شد: در نشست اخير هيأت دولت با استانداران مقرر شد تا مشكلات مالی بیمه ها به صورت جدی بررسی و راهكارهای علمی لازم برای رفع آن اتخاذ شود.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.