سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

انتقاد عضو شورای شهر کرمانشاه از ناکارامدی قوانین

عضو شورای شهر کرمانشاه از ناکارامدی قوانین شورای شهر انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ موسوی اجاق در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه مدیریت شهری از جمله شهرداری و شورای شهر اشاره و عنوان کرد: متاسفانه چون اطلاع رسانی در خصوص این اقدامات صورت نگرفته مردم فکر می‌کنند شاید کاری انجام نشده است.

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: انحلال و تعلیق شدن شورا مدالی برای کرمانشاه نیست.بلکه سرافکندگی برای شهر است و رسانه‌ها نباید به نشر اکاذیب در این خصوص بپردازند.

سید حجت‌اله موسوی اجاق از ناکارآمدی قوانین شورای شهر انتقاد کرد و ادامه داد: نمی‌دانم چه تعمدی هست که این قوانین اصلاح نشود.

وی با تاکید بر اینکه بارها اصلاح این قوانین را به شورای عالی استان‌ها فرستادیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه اصلاحی روی این قانون صورت نگرفته است.

  موسوی اجاق بیان کرد: حدود 10 مورد کلیدی وجود دارد که درخواست اصلاح آنها را داریم اما تا کنون انجام نشده است، شاید چون نمی‌خواهند شوراها رشد کند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: اعضای شورای شهر کرمانشاه افراد توانمندی هستند، اما متاسفانه در استان کرمانشاه از افراد توانمند و نخبه حمایت نمی‌شود و همگرایی برای حفظ منافع استان وجود ندارد.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.