سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بسیج اساتید نهادی انقلابی و جهادی است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت : سازمان بسیج اساتید برای حل مشکلات اقتصادی کشور پیشگام شود


به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر حسین قاضی‌زاده درآستانه برگزاری اجلاس هفدهم در مشهد با اشاره به اهمیت موضوعات اقتصادی در وضعیت کنونی کشور، گفت: هم‌اکنون شاهد مشکلات معیشتی مردم هستیم و این موضوعات دغدغه جدی مقام معظم رهبری است و سازمان بسیج اساتید باید برای حل این مشکلات پیشگام شود.

قاضی زاده با بیان اینکه دشمن امروز نفوذ به جمهوری اسلامی ایران را از مبادی اقتصادی در دستور کار قرار داده است افزود:دغدغه مشکلات معیشتی به جایی رسیده که رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شرمندگی می‌کنند.

او تصریح کرد: طبیعی است که در وضعیت کنونی مهم‌ترین مطالبه ای که مقام معظم رهبری دارند مسئله اجرای اقتصاد مقاومتی است که مسئولان باید در این حوزه اقدامات منتج به نتیجه عملی داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ، بسیج اساتید را نهادی انقلابی و جهادی دانست و بیان کرد: نقش قشر فرهیخته در حل کردن برخی از مشکلات واضح بوده و لذا توقع می‌رود این سازمان نیز برای حل مشکلات اقتصادی کشور پیشگام شود.

او ادامه داد: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران مؤلفه‌های زیادی برای تبدیل شدن به قدرت بین‌المللی است اما ضعف‌های اقتصادی برای این راه، مشکلاتی را به وجود می‌آورند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بسیج بازوی اصلی انقلاب بوده و در دوران‌های سختی مانند دفاع مقدس به کمک نظام آمد، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز کشور در نوعی جنگ قرار داشته که روش نفوذ دشمن از راه اقتصادی بوده و باید دقت زیادی در آن انجام داد.

در ادامه اظهار داشت: دشمن راه نفوذ خود به فرهنگ ایرانی و اسلامی را از روش‌های اقتصادی به جامعه باز می کند و مبارزه با این موضوع باید در صدر اقدامات باشد.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی سمنان خطر نفوذ را از خطر جنگ به مراتب بیشتر عنوان کرد.

هفدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، از 9 تا 12 شهریور امسال با حضور استادان و نخبگان دانشگاهی بسیجی، فرماندهان شبکه‌های جنگ نرم با محوریت «اقتصاد مقاومتی و جایگاه بین‌المللی شدن قدرت جمهوری اسلامی» در سالن صبای مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.