سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

درخشش دانش آموزان فارس در مسابقات هنری کشور

دانش آموزان استان فارس در سی و چهارمین مسابقه های هنری دانش آموزی کشور درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یاسین فرخی دانش آموز دوم دبیرستان از شیراز به دریافت جایزه  بهترین فیلم مستند و جایزه اول کارگردانی برای فیلم چنگی بر چوب و سنا اسمعیل زادگان هنرجوی سوم هنرستان الزهرا (س) مقام سوم انیمیشن را برای انیمیشن دوباره میرویم با تکنیک کات اوت و کلاژ پارچه به دست آوردند.
این مسابقات در رشته های هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنر های دستی و تجسمی، آفرینش های ادبی، رسانه و فضای مجازی برگزار شد.
در بخش ادبی و پژوهشی مسابقات در زمینه شعر، داستان، نقد ادبی، کتاب خوانی، مطالعه و تحقیق و مشاعره و در بخش رسانه و فضای مجازی رقابت ها در زمینه نشریه الکترونیکی، وبلاگ، بازی های رایانه ای، هنرهای آوایی شامل سرود همگانی، سرود گروهی، همسرایان امور تربیتی، تک خوانی، تکنوازی، لالایی خوانی، سرود آموزشگاه، هم نوازی سنتی و موسیقی پژوهی برگزار شد.
رقابت در عرصه هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه در زمینه های نمایش صحنه ای، نمایش عروسکی، نمایشنامه خوانی، نقالی، نمایش زنگ تفریح، تعزیه خوانی، نمایشنامه نویسی و فیلم کوتاه و مسابقات هنرهای دستی - تجسمی نیز در بخش ویژه رضوان و نقاشی دیواری برگزار شد.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.