سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

آمفی تئاتر روباز مراغه ، میزبان کشتی گیران مهاباد

آمفی تئاتر روباز در بوستان یادگاران شهرستان مراغه میزبان کشتی گیران مهابادی بود تا برای نخستین بار شور تفریح آخر هفته در کنار رودخانه صوفی چای این شهرستان ، به شوق تشویق کشتی گیران خردسال و نونهال تبدیل شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،رئیس هیات کشتی مراغه در حاشیه این دیدار دوستانه که با خلاقیت هیات کشتی و اداره ورزش شهرداری مراغه برای نخستین بار در فضای باز صورت گرفت ، گفت: این دیدارهای دوستانه که با استقبال مردم و ورزشکاران مواجه شد ، با نتیجه مساوی هشت - هشت به پایان رسید.

میربابا هاشمی که از داوران بین المللی کشتی جمهوری اسلامی است ، افزود : برگزاری این دیدار دوستانه در فضای باز بوستان یادگاران با تعامل مسئولان شهرستان و حمایت های بی دریغ فرماندهی انتظامی این شهرستان به وقوع پیوست.

بوستان یادگاران که پارکی رویایی در سواحل رودخانه صوفی چای مراغه است ، دارای 12 هزار مترمربع فضای سبز ، مسیرهای دوچرخه و کالسکه سواری به طول یک کیلومتر ، آمفی تئاتر رو باز با ظرفیت 500 نفر و هشت آب بند است.

این طرح که به نماد بهسازی رودخانه های کشور تبدیل شده هم اکنون در حوزه استحفاظی مدیریت شهری به نگینی زیبا برای جذب گردشگران و ارایه خدمات به شهروندان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آمفی ، تئاتر ، روباز ، مراغه ، میزبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.