سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افتتاح 32 پروژه عمرانی, کشاورزی و گردشگری در شهرستان سرعین

فرماندار شهرستان سرعین گفت: همزمان با هفته دولت ۳۲ پروژه عمرانی، کشاورزی و گردشگری با هزینه کرد ۵۵ میلیارد تومان در شهرستان سرعین راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عاطف ناصری در جلسه بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان سرعین اظهار داشت: برای افزایش رضایت‌مندی مردم از اجرای طرح ها و برنامه‌های مختلف همزمان با هفته دولت برنامه های مختلفی در سطح شهرستان اجرا شده و پروژه های تدارک دیده شده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی هفته دولت را فرصتی بسیار مهم برای معرفی عملکرد و اقدامات دولت در حوزه عمرانی و توسعه دانست و بیان کرد: باید تلاش کنیم تا به نحو شایسته و مناسبی اقدامات انجام شده در سطح شهرستان توسط دولت یازدهم به مردم اطلاع رسانی شده و زمینه جلب اعتماد و مشارکت آنها در اجرای طرح ها و برنامه های مختلف از این طریق فراهم شود.

فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به پروژه‌های پیش بینی شده برای بهره‌برداری در هفته دولت امسال در شهرستان گفت: همزمان با هفته دولت 32 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و گردشگری با هزینه کرد 55 میلیارد تومان در شهرستان سرعین راه اندازی می‌شود.

ناصری در ادامه از اجرای برنامه‌های جانبی مختلف در سطح شهرستان در کنار بهره برداری از پروژه‌های عمران و توسعه ای شهرستان خبر داد و افزود: در راستای جلب مشارکت مردمی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین مردم شهرستان برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است که همزمان با هفته دولت در شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.