سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

بهره برداری از ۶۰۰ طرح در هفته دولت

همزمان با هفته دولت ۶۰۰ طرح در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ استاندار خراسان جنوبی در نشست مطبوعاتی گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر۲۶۰ میلیارد تومان به بهر برداری می رسد.

مهندس پرویزی افزود: اعتبارات این طرح ها از محل ملی و استانی تأمین می شود وعمده این پروژه ها در زمینه کشاورزی ،راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن، گاز رسانی و دهیاری ها می باشد.

وی گفت:شهرستان قاین با 154پروژه بیشترین تعداد و درمیان با 73میلیارد تومان بیشترین اعتبار در اجرای طرح های استانی رابه خود اختصاص داده اند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در شهرستان بیرجند و طبس به تفکیک ۶۳ پروژه افتتاح می شود افزود: به طور کلی ۴۲۰ پروژه روستایی و ۱۸۰ پروژه شهری در استان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مهندس پروزی گفت : در زمینه گاز رسانی اقدامات زیادی در شهرهای درمیان ، زیرکوه و حاجی آباد صورت گرفته است و گاز رسانی به نهبندان در حال اجرا می باشد.

وی همچنین در خصوص مشکلات واحدهای صنعتی کوچک استان گفت: مشکل تسهیلات این واحد های صنعتی تا پایان شهریورماه رفع می شود و مشکلات واحدهای بزرگ سیمان باقران و معدن کرک طبس، سیمان باقران و فولاد قاین در سطح وزارت در حال پیگیری است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از مصوبات سفرریاست جمهوری اجرا و یا در حال اجرا می باشد اظهار کرد: این پروژه ها بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزکی داشته است .

مهندس پرویزی تصریح کرد: مدیران اجرایی استان باید بیشتر پیگیر امور استانی باشند و با تأمین بودجه و حضور وزراء در مناطق استان تلاش برای انجام برنامه های در دست اقدام صورت گیرد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.