سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مميزی جامع شركت های هواپيمايی داخلی از اواسط شهريور ماه

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت : ششمین گردهمایی مسئولان استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی كشوری و مدیران عالی رتبه فنی و عملیاتی شركت های هواپیمایی برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: در این گردهمایی ضمن بررسی قوانین و مقررات هوانوردی، در خصوص رعایت استانداردها و الزامات فنی و تخصصی اظهارهای علمی و تجربی مسئولان شركت ها جهت رفع چالش های احتمالی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این جلسه تقوایی معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی كشوری ضمن مثبت خواندن نقد و نظرهای تخصصی مطرح شده مهمترین راهكار پاسخگویی به انتظارات مردم در سایه توسعه اقتصادی و افزایش بهره وری شركت ها را همكاری تنگاتنگ شركت ها و به اشتراك گذاشتن منابع و امكانات موجود دانست و گفت : برای عرض اندام و حضور در عرصه حمل و نقل هوایی جز توجه به آموزش های هوانوردی و تسلط بر مقررات و قوانین رایج بر حمل و نقل هوایی بروز دنیا امكان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینكه در حال حاضر دوره های آموزشی آیوسا بررسی سانحه JAA در دستور كار قرار دارد گفت: سازمان هواپیمایی كشوری نظر دارد آموزش ها را بازنگری و آموزش های اولیه و ضمن خدمت را ساماندهی نماید.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید اواسط شهریورماه شركت های هواپیمایی توسط كاركنان استاندارد پرواز و خبرگان صنعت مورد ممیزی جامع قرار گیرند.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.