سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برپایی کلینیک‌های درمانی سیار درسپیدان

کلینیک‌های درمانی سیار در روستاهای محروم سپیدان با تلاش گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیرازبرپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیرازگفت: 54 نفر از دانشجویان جهادگر بسیجی دانشگاه پیام نور شیراز در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشت و درمان و مستندسازی در روستاهای ساران سفلی، بهشت مکان و ساران علیا فعالیت و داروها را به صورت رایگان توزیع کردند.
میلاد حاجی‌زاده افزود: گروه جهادی دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز با همکاری دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد کازرون، کلینیک‌های درمانی سیار در روستاها برپا کردند که  400 نفر از اهالی روستاها ویزیت رایگان شدند.
وی افزود: با همکاری دانشکده دامپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دام‌ها و طیور اهالی این روستاها معاینه و داروهای موردنیاز نیز به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار داده شد.
وی از دیگر فعالیت‌های عمرانی گروه جهادی شهید شاه‌چراغی در روستای ساران سفلی را ساخت خانه برای یکی از مددجویان دانست و ادامه داد: از اقدامات فرهنگی گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز برگزاری کارگاه امام‌شناسی، مسابقات ورزشی، آموزش قرآن و احکام، آموزش تکواندو، ایجاد مرکز مشاوره در زمینه خانواده، تحصیلی و احکام بوده است.
روستاهای سارون سفلی، بهشت مکان و سارون علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان سپیدان، در فاصله 50 کیلومتری از مرکز این شهرستان در ارتفاعات کوه¬های زاگرس و از مناطق صعب‌العبور است.
انتهای پیام/س
برچسب ها: کلینیک ، درمان ، سیار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.